maandag 25 april 2011

05 - Over een vreemd toestelletje en vakantie!

Vrolijk pasen!

Ik wist dat ik die goeie bloggewoonte niet lang zou volhouden.
Alweer een maand geleden dat ik hier nog eens iets postte.
Ondertussen ging ik op skivakantie, kreeg ik post van Erasmusvrienden, blokte ik me dood, speelde ik elke avond volleybal op de chiro en paperde ik tegen gelijk welke deadline.

En ik vond ook iets op oma's zolder:














Helaas zonder handleiding en ook oma wist niet meer hoe dit toestelletje werkt. Je zou er wollen bloemetjes kunnen mee maken. Kunnen zeg ik wel. Iemand die dit al eerder gezien heeft en weet hoe het werkt?


En nu ik toch bezig ben...
Ik zou eindelijk mijn creatieve skills willen ontwikkelen maar kan niet kiezen welk stofje ik wil voor een nieuwe pennenzak. Help!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten