donderdag 24 februari 2011

02 - T-day

Ik heb vandaag een afspraak met mijn promotor voor mijn Thesis. Ik moest namelijk vorige week mijn thesisonderwerp al kiezen. En dat onderwerp kiezen ging gepaard met nogal wat drama. Want een thesisonderwerp kiezen, dat is toch iets voor grote mensen?
Een thesisonderwerp kiezen, dat betekent dat binnen een jaar en half de playtime over is. De grote-mensenwereld in dan, op zoek naar een job. Maar de eeuwige twijfelaar in mezelf, zegt me dat ik daar absoluut nog niet klaar voor ben. Ik voel me ook helemaal nog niet volwassen genoeg daarvoor.

Misschien moet ik dan toch maar nog iets bijstuderen?
Of misschien moet ik er nu eerst voor zorgen dat ik niet te laat ben op m'n afspraak en dat mijn thesisonderwerp wordt goedgekeurd. Een heel nerdy thesisonderwerp trouwens, 'Invloed van Twitter op de nieuwshonger van jongeren'.

1 opmerking:

  1. Ach, ach, zo nerdy is dat helemaal niet! En ik denk dat er weinig mensen zijn die het niet spannend vonden om aan een thesis te beginnen.. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen